03 January 2010

single mingle

Single, solo, bujang, semuanya membawa erti yang sama sahaja. Orang cakap kalau single ni mesti sunyi dan tak best lah kan.
Memang lah kalau nampak orang lain yang ada couple, mesti rasa tertekan sebab belum jumpa yang “satu” kan..
tapi bagi HPB time single ini lah masa yang paling best dalam hidup ini
( itu pun kalau anda berfikiran positif, ok )..sebab menjadi single bukan bermakna anda akan menjadi sunyi dan worthless. Masa ini lah kita paling bebas nak buat apa pun, sebab belum terikat dengan sesorang. So, HPB ada list kenapa kita perlu happy bila single :

Masa untuk diri
HPB nak beli barang mahal, stay out until 3am, then sleep until afternoon, lepas tu tengok blue, then keluar lagi..masa ini lah HPB nak buat semua itu, kita bebas nak buat keputusan tentang kemahuan dan keinginan kita. Tak ada orang yang nak bising sebab duit kita habis membazir dan tak ada orang yang nak call kita sebab jam 3am belum balik. It’s up to you. Jangan ingat bila kita single, hidup kita pun bosan...

Masa untuk berubah
Masa single ialah masa yang terbaik untuk kita berubah, sebab tak ada halangan daripada sesiapa. Nak tukar stail berpakaian, nak tukar personaliti, nak tukar warna rambut atau nak tukar jantina ke..tukar lah..sebab bila kita dah couple, mesti susah couple kita nak terima perubahan kita. Nanti tak pasal-pasal couple nak break sebab kita berubah..

Masa untuk relax
Bila HPB ingat balik time couple dulu, rasanya hari-hari tertekan. Tiap hari mesti ada gaduh, tak suka ini lah, tak puas hati lah...urmm..lagi lah kalau couple anda jelous nya tahap dewa, rasa macam nak makan ubat tidur saja. Tapi bila single ni, rasa relax saja, tak ada tense langsung..
Masa untuk skandal
Kalau ada couple, nak cari skandal pun tak bebas kan, konon-konon jadi takut lah.. tapi bila dah single..hah! Anda cari lah skandal tahap alam semesta, tak ada yang kesah, tak ada yang peduli..hahaha
Kesimpulan
nya, bagi yang single tu sila email no phone kat HPB..aikk..haha silap ok..so, bagi yang
p/s : HPB single sebab jual mahal! ( menyesal..hahaha )

No comments: